piątek, 3 lipca 2009

For start..

Na początek kilka słów o mojej kuchni...
Wyszukiwanie nowych smaków i kompozycji kulinarnych.
kojarzenie
łączenie
próbowanie
eksperymentowanie w mojej ciemnozielonej kuchni sprawia mi radość.
Satysfakcja z wynalezienia nowego, całkiem odmiennego smaku-pozostającego w pamięci na długi czas
sprawia, że przygotowywanie potraw i podawanie ich najbliższym daje mi przyjemność.
Przeglądanie przepisów z ulubionych blogów kulinarnych, kolekcjonowanie tych bardziej wymyślnych, modyfikacja ich, poszukiwania w sklepach nowych, ciekawych i inspirujących produktów.
Przypominanie smaków z dzieciństwa i przyzwyczajanie do nowych.
Dokładność, dekoracja-to zawsze musi być obecne na talerzu.
Moja kuchnia to kuchnia fusion.
Kuchnia zdrowa i niezwykle lakka, zawsze świeża.
Bogactwo składników i najwyższej jakości produktów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz